wtorek, 3 stycznia 2017

Co się wydarzyło w 2016 roku? - My 2016

Cześć! Wszyscy świetnie zdajemy sobie sprawę, że rok 2016 dobiegł końca. Mam nadzieję, że pożegnaliście go w świetnym towarzystwie i z dobrym szampanem. Koniec roku to również świetny czas na podsumowania, przez dłuższy czas już przygotowuję się do stworzenia tego wpisu, próbowała przypomnieć sobie każdą istotną sytuację. Doszłam do wniosku, że przynajmniej przez pół roku nie działo się u mnie nic spektakularnego natomiast od czerwca nastąpiło wiele przemian w moim życiu i ciągnął się aż do teraz. Właściwie nie powiem, że ten rok był najlepszym w moim nastoletnim życiu aczkolwiek zaliczam go do udanych a zwłaszcza okres wakacji. Nabyłam nowych doświadczeń, poznałam nowych ludzi przy czym nawiązałam lepsze i gorsze znajomości, spróbowałam wielu rzeczy i zmieniłam lekko swoje nastawienie do niektórych sytuacji. Oczywiście nie zawsze było różowo aczkolwiek to tylko życie są wzloty i upadki a pomimo tego rok 2016 był bardzo dobry!
Teraz przedstawię Wam parę moich wspomnień z ubiegłego roku, te które mogłyby Was najbardziej zaciekawić. Zapraszam! 



ROZPOCZĘŁAM SESJE NA BLOGA
Wcześniej jeżeli wstawiałam zdjęcia to były one zazwyczaj robione tabletem czy też telefonem, jeżeli chodziło o mnie to zazwyczaj były to zdjęcia z rąsi czyli znane wszystkim selfie. Zawsze podobało mi się jak dziewczyny ładnie pozowały do zdjęć, pokazywały ubrania i ogólnie ładnie się prezentowały. Postanowiła, że ja również nie będę gorsza dlatego poprosiłam moją koleżanką i w sumie wykonałyśmy parę sesji które mogliście już widzieć na blogu, teraz zechcę Wam je przypomnieć zaczynając od tej pierwszej, która była najbardziej zabawna i najmniej profesjonalna. 

 ROZPOCZĘŁAM WSPÓŁPRACE 
To w dużym stopniu łączy się z wcześniejszym osiągnięciem. Gdy mój blog rozpoczął rozwijać się w 2016 a ja starałam się w końcu być systematyczna i muszę przyznać, że wyjątkowo mi wyszło gdyż tylko w jednym miesiącu nie pojawił się żaden wpis a dodatkowo nie było to z mojej winy tylko jak zawsze psującej się technologii. Dzięki moim chęciom przybyło też nowych czytelników. Nawiązałam współpracę z Sammydress i stworzyłam własnego Instabooka. 

STWORZYŁAM SERIE Z WYWIADAMI NA BLOGU
Od zawsze marzyło mi się przeprowadzić wywiad i wstawić go na bloga, gdy rozpoczynałam swoją przygodę z blogowaniem próbowałam swoich sił niestety nie było chętnych. W 2016 roku udało mi się skontaktować i namówić na wywiad 5 osób ze świata internetu. Zazwyczaj były to osoby nagrywające filmiki na Youtube a pierwszą osobą która się zgodziła była Magda, która prowadzi swój kanał jako Mada i myślę, że to właśnie do tego wywiadu mam największy sentyment chociaż wszystkie inne współprace przebiegły równie przyjemnie. 

ZNÓW ODWIEDZIŁAM WARSZAWĘ i POZNAŃ.
BYŁAM NA 2 JUŻ SPOTKANIU LEDNICA 2000

W tym roku również miałam przyjemność pojechać na spotkanie młodych Lednica 2000 jeżeli ktoś z Was nie wiem co to jest to dam Wam link do mojego wpisu na ten temat który pojawił się prawdopodobnie w maju KLIK. Przy okazji ponownie odwiedziłam jedne z moich ulubionych miast czyli Warszawę i Poznań. Ten wyjazd był wspaniały i zapadł w mojej pamięci jako jedne z przyjemniejszych chwil w 2016 roku. 

 POJECHAŁAM W GÓRY DO SZKLARSKIEJ PORĘBY I DO CZECH 
W wakacje wraz z moimi znajomymi wybrałam się na wycieczkę w góry, spędziliśmy tam 6 bardzo ciekawych dni. Jednego dnia odwiedziliśmy Czechy i ich stolicę Pragę, muszę przyznać, że jest to ładne miasto i całkiem przypomina jedno z Polskich miast takich jak Poznań, Warszawa czy też Kraków. Udało mi się również zdobyć jeden szczyt górski i jest to mój wyczyn w 2016 roku. 

 ŚCIĘŁAM WŁOSY
Ostatnią już rzeczą jaką zrobiłam w 2016 roku było ścięcie moich długich włosów i miało to miejsce gdzieś w grudniu. Zazwyczaj dostawałam wiele komplementów z ich powodu ale pomimo to postanowiłam coś zmienić i je skróciłam, co prawda dość mocno ale raz się żyje a w moim przypadku odrosną w bardzo szybkim tempie. Ja jestem zadowolona natomiast Wy jeszcze nie widzieliście całkowitego efektu, niedługo będą nowe zdjęcia. Obiecuję. 


Tak wygląda podsumowanie mojego roku 2016. A jak jest u Was? Piszcie co ciekawego Wam się przytrafiło. 

A na rozpoczęcie nowego roku wraz z Rabble.pl proponujemy Wam kody rabatowe do firmy Nike, myślę, że większość z Was może mieć postanowienie dotyczące bycia fit a więc na pewno korzystając z tego kodu możecie kupić sobie wygodne buty lub odzież sportową a gdy Wam nie podpasuje rozmiarem oddać za darmo. Sami sprawdźcie.

Komentujcie, polecajcie i obserwujcie aby być na bieżąco!
Pozdrawiam Zuzia :)

44 komentarze:

  1. Zdjęcia wcale nie były takie złe na początku, ale wiadomo, ''doświadczenie''!

    mój blog serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Gratuluje wszystkich współpracy i tego, że się rozwijasz. Oby więcej sukcesów w 2017 :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ten rok zleciał ci bardzo dobrze :) Życzę ci aby 2017 był jeszcze lepszy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też przeżyłam pare pieknych chwil ale uważam, że było ich zdecydowanie za mało! Teraz muszę nad tym popracowac ;)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś bardzo ciekawy rok ;) Fajne zdjęcia z tych sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne podsumowanie :) Z przyjemnością się czytało,tym bardziej,że jesteśmy u Ciebie pierwszy raz :)
    Zostajemy i zapraszamy też do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mocno ścięłam w tym roku włosy.
    Fajnie wszystko podsumowałaś. :)

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię za ścięcie włosów ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. łał! :D nie odważyłabym się tak ściąć włosów! :D ale włosy to włosy! a zmiany są potrzebne! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz takie piękne włosy nie żal ci było ? Mi tak ale moje włosy to chyba niktki :D Nie powiem ciekawy rok za tobą oby kolejny był jeszcze lepszy :p
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że rok minął bardzo przyjemnie :) Życzę Ci, aby 2017 był jeszcze lepszy, pełny uśmiechu, pozytywnych chwil i radości!

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że 2016 był dla Ciebie aktywny :) życzę dużo sukcesów w tym roku!
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze że się rozwijasz i życzę powodzenia w dalszej samorealizacji :) Ślicznie ci w krótkich włosach!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne miejsca odwiedziłaś w tym roku. :)
    Powodzenia w dalszym rozwoju! Obserwuję.
    http://saraoskwarekportfolio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci, żeby blog się rozwijał :) i żebyś kiedyś była równie sławna co największe blogowe sławy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też ścięłam włosy... To znaczy mąż mi "to" zrobił :D
    Dodatkowo w tym roku wzięłam ślub i powstał dzidziuś :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo dobrego ♥ mam nadzieję, że 2017 będzie jeszcze lepszy :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful photos, a happy new year.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że miałaś ciekawy rok :)
    Powodzenia w 2017!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby 2017 był jeszcze lepszy! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja swoje podsumowanie tworzę na blogu! Oby 2017 był jeszcze lepszy :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje odwagi ścinając włosy oraz sukcesów związanych z blogiem. Zazwyczaj współprace kojarzone są negatywnie aczkolwiek dla blogerów poważnie podchodzących do sprawy, to niesamowite osiągnięcie. :)

    Zapraszam na nowego bloga : http://stylistfashioon.pl/?p=94

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, ze jesteś już 'doświadczona' w różnych aspektach życia :) Seria z wywiadami choć trudna na początku to jednak bardzo przyjemna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałaś udany rok :) Oby ten również był dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że rok udany, oby i 2017 do udanych należał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że Twój rok był udany! mój również był świetny :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja cały czas zastanawiam się na skróceniem swoich włosów :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ile postanowień spełnionych! nic tylko gratulować :)
    według mnie lepiej Ci w krótkich
    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Sporo udało Ci się zrobić w tamtym roku :)
    Również w tym roku skróciłam włosy.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. No no rok pełen wrażeń :)

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo się u Ciebie działo. :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Super podsumowanie :) dużo wspomnień
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo zazdroszczę wyjazdu do Czech. Ale fajne podsumowanie :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń