niedziela, 11 grudnia 2016

Maraton BLOGMAS' 3 - INSTABOOK jako idealny prezent

Witam serdecznie w trzecim dniu naszego świątecznego maratonu. Dzisiaj jest niedziela weekend się kończy a ja w przerwie od nauki chcę Wam przedstawić paczkę która przyszła do mnie w ostatnim czasie. Po tytule możecie zgadnąć jaka była zawartość tej paczuszki, otóż Instabook - pewnie wszystkim już znany. Dostałam interesującą propozycje i pomyślałam, że chętnie skorzystam. Postanowiłam stworzyć prezent dla mojej koleżanki co prawda nie na święta ale na 18 urodziny, które będzie obchodzić już na samym początku stycznia. Myślę, że taki prezent od serca przypadnie jej do gustu. 

Instabooka stworzyła dla mnie firma Printu.pl . Muszę przyznać, że współpraca przebiegła bardzo płynnie i bez większych problemów, paczka przyszła do mnie w olśniewająco szybki tempie a wykonanie książeczki jest wprost perfekcyjne. Okładka wytrzymała a strony miłe w dotyku, zdjęcia przejrzyste. Wszystko tak jak powinno być. Zresztą sami sprawdźcie, zostawiam Was z dawką zdjęć!
Jeżeli Wy również chcecie stworzyć Instabooka, dla siebie czy też na prezent świąteczny to mam dla Was super okazję aby zaoszczędzić trochę pieniędzy wystarczy, że gdy wykonacie Instabooka i będziecie chcieli dokonać zapłaty wpiszecie kod rabatowy. Otrzymacie 15% zniżki. Warto skorzystać, kod ważny jest do końca grudnia.


Kod to: zyciepiszehistorie

Jak Wam się podoba? Komentujcie, polecajcie i obserwujcie aby być na bieżąco!
Pozdrawiam!

33 komentarze:

  1. Bardzo fajna książeczka :) Ja również taką zamówiłam dla mojej przyjaciółki jako prezent mam nadzieję, że jej się spodoba ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. Piękna książka! Aż wyobrażam sobie w niej moje ulubione zdjęcia ^^ Obserwuję i mam nadzieję, że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fotoksiążka, choć osobiscie nigdy nie bylam fanką takich prezentow :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na prezent <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny pomysł na prezent! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem najlepsza forma wspomnień :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na prezent, a twoja wyszła bardzo uroczo :) Koleżanka na pewno się ucieszy :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na różne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny pomysł! sama chetnie bym taki przygarneła :D
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekny pomysl na podarowaniu komus bliskiemu czy tez samemu sobie odrobine wspomnien w naprawde pieknej oprawie! <3
    Gdybym dostala takie cos na 18 urodziny na pewno krzyczalabym z radosci! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na prezent :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To świetna pamiątka!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ah też mam taką książeczkę ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć taką książkę ♥ to świetny prezent. Każdemu powinien się spodobać :) do tego te mądre cytaty ♥
    Pozdrawiam :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Very nice photo books, precious and a nice way to keep all the good memories!
    Hope you have a great time prepping for the holidays…
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio też zakupiłam 3 fotoalbumy jako prezenty poślubne ;) Uważam, że to znakomity pomysł, aby komuś zrobić niespodziankę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny pomysł na podarowanie komuś prezentu. Ładne zdjęcia
    http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej super! To chyba już wiem co sprawię przyjaciółce na urodziny za 1,5 miesiąca! <3
    Bardzo pomysłowe, podoba mi się! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny pomysł na prezent!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna książeczka i przede wszystkim świetny sposób na zapamiętanie tych chwil! :D
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjne to jest! :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia! instabook to bardzo fajny pomysł :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. perfect!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Też Tworzyłam swojego instabookai potwierdzam to świetny prezent :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam i polecam! Jest świetny :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Również miałam okazję do współpracy z tą firmą i z jestem bardzo zadowolona z Instabooka, jest to wspaniała pamiątka ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Już wiem co dać komuś na prezent. Dziękuję. Będę często odwiedzał. :)

    Zapraszam do mnie: http://keeganab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny prezent! Ja stworzyłam instabooka dla siebie i uwielbiam go :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń