sobota, 24 grudnia 2016

BLOGMAS' 4 - Ciasteczka świąteczne + Wesołych Świąt!

Witam serdecznie w ten świąteczny dzień, dzisiaj mamy wyczekiwaną od 24 dni Wigilię. Wprowadzając w świąteczną atmosferę przedstawię Wam moje wczorajsze zmagania z pieczeniem kruchych świątecznych ciastek, zabawy było sporo, trochę stresu, że się nie uda ale końcowy efekt wyszedł smakowity. 

 Kto by pomyślał, że robienie świątecznych wypieków może przynieść tyle radości. W tych czasach dosłownie wszystko możemy kupić w sklepie a co dopiero tak proste ciastka jednak pewnie sami wiecie, że wszystko co wykonane własnoręcznie smakuję dużo lepiej. Dodatkowym czynnikiem, który nadaje wyjątkowość jest fakt, że przyrządziliśmy je np. z mamą tak jak w moim przypadku a do tego w święta. Przy okazji można nadrobić stracony czas podczas całego roku bo jak wiemy wszyscy są zabiegani czy to w pracy, czy w szkole i najnormalniej w świecie ze zmęczenia nie ma czasu na długie rozmowy, żarty itp. Zresztą teraz w mojej głowie pozostaną piękne wspomnienia. 
 Przy tej okazji chciałbym również złożyć Wam jak najserdeczniejsze życzenia świąteczne. Abyście ten magiczny czas spędzili w rodzinnym gronie, bez kłótni z uśmiechem na twarzy, aby na Waszych stołach nie zabrakło jedzenia a co najważniejsze żeby nikt z Was nie był sam. Pamiętajcie aby dzisiaj się nie smucić i cieszyć każdą chwilą z najbliższymi. Życzę Wam również udanego sylwestra, szalonego i pijanego a w Nowym Roku samych sukcesów i spełnienia marzeń! 

Także Wesołych Świąt moi kochani czytelnicy! 


Komentujcie, polecajcie i obserwujcie aby być na bieżąco! 

Pozdrawiam Zuzia :)

40 komentarzy:

  1. Czyli nie tylko ja pieke dzien przed wigilia ❤
    Wesolych swiat!!
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
      sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
      kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
      Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
      1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
      melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
      dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
      saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
      kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
      penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
      dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
      minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
      buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
      Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
      sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
      Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
      berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
      hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
      seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

      Usuń
  2. oj też ostatnio robiłam pierniczki i sam fakt ich robienia po prostu nie do opisania hahaha :D wesołych świat ;*

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglądają !! Wczoraj też robiłam pierniczki !
    Pozdrawiam. Wesołych Świąt !! :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepysznie !
    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowite pierniczki :) Wesołych Świąt :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ciasteczka, ja piekłam pierniczki korzenne w tym roku :D
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Looks delicious!!
    Merry Christmas!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszły ci te pierniczki :)
    Wesołych świąt!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  10. mmm!! Wyglądają pyszne <33 Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od zawsze uważam, że to co zrobione własnoręcznie smakuje lepiej :)
    Wesołych i zdrowych świąt!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają przepysznie:)
    Wesołych świąt!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! Soo beautiful!!I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Merry christmas XOXO
    Kisses!!!
    Blog: www.newoutfit.blog
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszności! <3
    Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. również robiłam pierniczki z moją mamą i siostrą. ubawiłyśmy się w trakcie ich robienia, jednak mało pożytku z tego miałyśmy ponieważ wszystko się spaliło haha
    Ale przynajmneij była zabawa!
    Dokładnie, teraz jest wszystko kupne więc fajnie jest coś zrobić samemu
    pozdrowionka, wesołych!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Przede wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! + powodzenia w dalszym blogowaniu, bo czytam cię od dawna i na prawdę kibicuję

    Last dream by me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne wypieki! Ja robiłam czekoladki w różnych kształtach :)
    Mam nadzieję, że te święta minęły Ci wspaniale :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama chciałabym zrobić pierniczki, zrobiłaś mi taką ochotę! Haha :) Wesołych Świąt xx

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie napisane, widać, że sprawia ci to przyjemność.
    Życzę Ci szczęśliwego nowego roku oraz powodzenia w dalszym blogowaniu♥

    * kliknij *

    OdpowiedzUsuń
  21. Smakowicie wyglądają :3 a pewnie jeszcze lepiej smakują ;)

    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog ;) Zapraszam do mnie ;)

    http://fitbyrafal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. pieczenie pierników i nam przyniosło najwięcej radości! Samo ozdabianie przy świątecznych piosenkach - cudo <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nawet mimo szkoły/pracy staram sie mieć czas dla najbliższych! :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie świąteczne pierniczki. Ach ten zapach ... :)
    Nie będę Ci już składać życzeń, bo mamy po świętach, ale mam nadzieję, że święta upłynęły Ci w przyjemnej, rodzinnej atmosferze. :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają pysznie! :)
    paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pysznie wyglądają :D u mnie niestety się ich nie piecze :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądają świetnie, na pewno są pyszne :)

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pychotka! ja w tym roku zrobiłam gwiazdkę drożdzową z nutellą ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądają !Na pewno byly smaczne :*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  31. pycha :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie bym się poczęstowała :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale apetycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świątecznych życzeń już Ci nie złozę, ale wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam pierniczki <3 Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń